Ideal dalam semua cara untuk injap PPS dan bahagian mesin PPS

- 2022-06-08-

Ideal dalam semua cara untuk injap PPS dan bahagian mesin PPS
 
Injap PPS adalah alternatif ideal untuk PEEK sebagai bahan struktur injap. Kosnya adalah kira-kira 1/2 daripada kos PEEK. PPS mempunyai rintangan kakisan yang sangat baik, sifat mekanikal yang tinggi, dan kestabilan dimensi yang tinggi. Bahan terbaik untuk keadaan kerja sederhana dan mewah, dengan kebolehmesinan yang sangat baik.

Injap PPS dimesin oleh PPS, kerana kekerasan PPS yang tinggi, burr mudah dikeluarkan. Dalam badan injap mewah, burr diperhatikan oleh cermin 40 kali ganda atau ke atas, dan tidak ada burr, yang menyelesaikan fenomena penyumbatan kapilari, dan kedudukan pengedap kunci boleh digilap kepada kekasaran mesin. 0.8 atau ke atas, ia boleh dimeterai secara langsung, dan permukaannya baik semasa ujian tekanan. Keketatan dan kekerasan tinggi bahan badan injap PPS memastikan kebolehpercayaan produk. Apabila keadaan kerja anda mempunyai peredaran cecair menghakis yang kuat, PPS juga tahan terhadap kebanyakan media menghakis. Menggabungkan prestasi cemerlang di atas, injap PPS ialah bahan produk yang paling sesuai untuk pengeluaran besar-besaran dan kualiti yang stabil.
 
Kelemahan PPS ialah ia lebih rapuh, mempunyai rintangan hentaman yang lemah, dan mempunyai rintangan pengoksidaan yang lemah. Jika ia diletakkan untuk satu tempoh masa, permukaan akan teroksida dan berubah warna. Walau bagaimanapun, eksperimen telah menunjukkan bahawa sifat mekanikal skala oksida tidak berkurangan dengan ketara.
Terdapat banyak jenis injap PPS yang dimesin oleh Chengtu Plastics, dan ia digunakan secara meluas dalam keadaan kerja sederhana dan mewah. Toleransi boleh dikawal dalam +/-0.01mm.
Ia sesuai untuk kedudukan utama pelbagai badan injap, dilengkapi dengan bengkel pemprosesan suhu malar dan alat pengukur yang tepat untuk memastikan kebolehpercayaan produk anda.

Pemesinan PPS juga digunakan dalam kotak instrumen pembedahan perubatan, yang lengai secara fizikal dan tahan terhadap pensterilan wap. Ia digunakan dalam pemegang instrumen pembedahan perubatan, pengapit, kapal biologi dan aplikasi lain. Pada masa yang sama, kos adalah 50% lebih rendah daripada injap PEEK, yang sangat sesuai untuk kumpulan sederhana dan besar anda. pilih

Injap PPS digunakan secara meluas dalam badan injap berbilang litar, saluran paip berbilang dan berbilang saluran, dan juga biasa digunakan dalam injap plat dan bahagian struktur injap pertemuan yang biasa digunakan dalam media menghakis.